Een nieuwe koers vraagt om andere kwaliteiten en competenties die helpen de excellente customer experience sneller en effectiever waar te kunnen maken.

 

Vraag The Bright Connection:
Hoe kunnen de nieuw vastgestelde competenties en benodigd – veelal ander - (samenwerkings)gedrag alle teams en individuele medewerkers concreet helpen bij het waarmaken van de strategie in de dagelijkse praktijk?

 

The Bright Connection ontwikkelt en begeleidt ‘verschil maken in de praktijk’ workshops voor alle teams waarbij de focus ligt op verschilmomenten die ieder individu en ieder team kan en wil maken om de strategie in de praktijk waar te maken en het liefst te overtreffen.

 

In verschillende rondes scherpen teamgenoten elkaars verschilmomenten aan die daadwerkelijk bijdragen aan het waarmaken van de strategie en prikkelen elkaar om de nieuwe en andere werkwijzen te ‘ontdekken'.

 

The Bright Connection faciliteert het echte gesprek en het bewegen naar de stretch-zone met diverse tools en handvatten toepasbaar in de werkpraktijk.

 

Wat hebben we als team naast de individuele actieplannen nodig om ook op teamniveau bij te dragen aan de Intergamma strategie? The Bright Connection bevordert commitment en concrete afspraken.

 

Ieder team en ieder individu kan en gaat aan de slag met gezamenlijk bepaalde teamafspraken en individueel actieplan met concrete tools en handvatten voor de dagelijkse werkpraktijk

1
1