UNICEF: lange termijn groei en impact

Opdracht en verantwoordelijkheid 

Als lid van het MT en in nauwe samenwerking met de organisatie vormgegeven aan de versterking van het merk UNICEF Nederland. Gericht op het wendbaar en pro-actief inspelen op snel veranderende marktontwikkelingen en klantbehoeften. Met als doel de gevolgen voor de groeiende groep kwetsbare kinderen, wereldwijd en in Nederland, een halt toe te roepen. En samen onze verantwoordelijkheid te nemen: voor ieder kind.


Resultaten

  • Heldere focus, samenhang en synergie gerealiseerd in visie, strategische doelen en aanpak UNICEF Nederland. 
  • Succesvolle herpositionering van het merk in Nederland, met effectieve doorvertaling naar de markten Overheid, Bedrijven en Particulieren.
  • Toegenomen relevantie, merkvoorkeur en impact bij kern-doelgroepen; merk- en marktdoestellingen behaald of overtroffen.
  • Als lid van de stuurgroep Digitale Transformatie bijgedragen aan de fasegewijze transitie naar een datagedreven en agile manier van (samen)werken. 


Meer inspiratie

Ook toe aan interventies die verbindend en versnellend werken?
Neem contact met ons op.

een mobiele telefoon met een envelop op het scherm en een tekstballon.